piątek, 21 stycznia 2011

Koniki Moniki wg mamasue

...polecam, polecam

Dziś polecam wszystkim książkę, którą uwielbiam nie tylko ja, ale też moja mała Sue. Wyszywanki i inne robótki ręczne autorstwa Katarzyny Proniewskiej - Mazurek.

Znalazłam ją na Targach Książki w Krakowie w 2009 roku i zaglądam, zaglądam i inspiruję się i szyję.
Tutaj poznałam postaci, które w moich rękach znalazły swoich kuzynów i kuzynki.

Dzięki niej powstali Miłek i Lubek i Lilka i Hela i Pola (dwóch ostatnich nie zdążyłam
sfotografować, z braku aparatu :( ) a także pacynki na małe paluszki, które mieszkają w Paryżu, inspirowane , ale już zupełnie mojego autorstwa oraz sporo broszek, bransoletek i innych dziewczyńskich gadżetów :)

Bo wystarczy puścić wodze wyobraźni, aby coś dodać , coś ująć... by zrobić coś i przekazać dalej, aby nieść radość.


Ostatnio, na życzenie Sue powstały Koniki Moniki. Bez zmian, dokładnie wg instrukcji. Ponieważ są śmiesznie proste do wykonania zachęcam wszystkich do wspólnej zabawy w szycie z dzieciakami.


Postanowiłam, że będę testowała różne książki z robótkami ręcznymi dla dzieciaków i rodziców pod względem ich wykonalności. Książka Wyszywanki i inne robótki ręczne zdała mój test z najwyższą notą.

A oto nasze Koniki:



przyjemnej lektury, przyjemnej zabawy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz